- Tarieven en kortingen zijn niet onderhandelbaar en blijven zoals vermeld op de website.
- Foto’s en filmpjes van de kat worden alleen geplaatst op sociale media of de website. De naam van de kat of eigenaar wordt nooit vermeld, tenzij daarvoor toestemming is gegeven. Als je dit niet wenst, dien je dit vooraf aan te geven. Tijdens het trimmen in de salon mogen foto’s of filmpjes worden gemaakt, op voorwaarde dat ze ook worden doorgestuurd naar gerdy@dekattentrimmer.nl
- Ik werk op een vacht besparende manier, wat unieke kapsels oplevert. Als je de afspraakbevestiging hebt gelezen en geen verdere vragen hebt, ga ik ervan uit dat je op de hoogte bent. Scheren is dus alleen wanneer dit nodig is om klitten of vilt te verwijderen.
- De betaling van de trimbehandeling of goederen dient direct in de trimsalon te worden voldaan via een betaalverzoek. Achteraf betalen is niet mogelijk.
- Ik hou een kat nooit vast, alleen tegen. Daardoor kan een behandeling wat langer duren.
- Wegscheren van vilt veroorzaakt soms pijn, jeuk of zelfs kleine wondjes. Je krijgt instructies hoe dit goed te behandelen maar dit hoort erbij en het gaat vanzelf over.
- Heeft de kat tijdens de behandeling directe (medische) hulp nodig? Dan schakel ik een dierenarts in. Alle kosten zijn voor rekening van de eigenaar.
- Ik ben niet verantwoordelijk voor overlijden tijdens of na de trimafspraak, hoge stress of onderliggende ziekte kan al aanwezig zijn voordat de kat naar de trimsalon komt.
- De kat moet vlooienvrij zijn wanneer je deze naar de trimsalon brengt. Heeft de kat toch vlooien? Dan breng ik €100 in rekening. Ik moet de salon namelijk sluiten en alles desinfecteren.
- Heeft de kat huidschimmel? Dan staak ik de behandeling en moet ze eerst naar de dierenarts.
- Schoonmaakprotocol trimsalon, na elke trimbehandeling worden de haren weggegooid in een afgesloten zak. Alle materialen worden gereinigd en gedesinfecteerd.
Wijzigen afspraken
Tot 24 uur van tevoren kun je kosteloos de afspraak wijzigen.
Aansprakelijkheid
2. Heeft de kat schade opgelopen door onhandig gedrag van de trimmer? Dan betaal je niets voor de trimbeurt.
4. De eigenaar van de kat is verantwoordelijk voor de kat- maar heeft een kat teveel stress en loop ik teveel risico, dan stop ik de trimbeurt. De trimbeurt wordt wel verrekend.
Garantie
- Vind je binnen 3 dagen na de trimbehandeling nog klitten of viltplekjes? Mag je gratis terugkomen!
De Kattentrimmer
|Koningshof 5 | IJsselstein
Telefoonnummer: 06-24313533
E-mail: gerdy@dekattentrimmer.nl
KvK-nummer: 24423070